Februari1

Söndag
Nu är det 1 Februari, imorse hade jag träning med laget. Det gick väl rätt bra med hatar när vissa inte kan slå ett jävla pass och ibland kan man råka slå ett fel pass men fan inte hela jävla tiden. Sen blev ju syrran lite "RAAAR" oxå men det är rätt kul ibland, men jag hoppas att hon inte slutar vill inte spela utan henne. Hoppas det löser sig. Sen efter träningen bar det av mot Galgbacken, vi hade intervaller i backe, fyfan vad jobbigt men det är ändå skönt efteråt.

Såg första skivan igår på OTH, sen idag efter träningen blev det andra sen råkade jag somna.

Blev att äta rester idag blev kycklingen som vi käkade igår men det var gott, så det funkade.

Har käkat lite mkt godis nu på sistonde måste skärpa mig orkar inte äta mår ju bara skit sen för att jag äter så himla mkt, måste lära mig att kontollera mig. Nog om det.

Men nu ska jag fixa en personlig almanacka, sen blir det kanske att räkna matte och träna till redovisningen imorrn. Taggar inte, hatar att redovisa. Men måste ju lära mig att klara av det, egentligen borde det inte vara så himla svårt, fattar inte varför jag blir så jävla nervös. Mår ju sjukt dåligt när det är redovisnig, fast det har börjat bli bättre.

Men nu ska jag dra och fixa allt det, skriver kanske ikväll, annars blir det imorrn.

//Jenny




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0