Februari10+

Jävlaskit!!!
Åhhh
vad less jag blir på mig själv varför har jag inte motivationen till att fara ut å springa, ligger redan efter med löpningen. Så nu måste jag springa på fredag istället lr lördag. Men jag har träningsvärk i benen och magen + att det är så sjuktkallt ute lr idag var det ändå inte så värst kallt. Så jag skulle ju kunnat springa med syrrorna,men jag hade verkligen ingen lust lr ork idag.Jag blir så besviken på mig själv..... Varför?! Jag hade ju verkligen chansen att göra bort ett löppass, jag måste ju ta igen alla sen....  Nu har jag dåligt samvete bara för att jag inte for å sprang.... Men jag tror att det beror på att jag är rädd att bli sjuk igen när jag ska springa... Åhhhh?! kan det inte bli sommar nu, jag orkar verkligen inte kyla och snön längre blir ju bara sjukt blek och förkyld och fryser hela tiden....
GE MIG SOMMAR NU!!!

Näe nu ska jag fixa italienskaläxa för imorrn har jag träning på kvällen så hinner inte då.

Skriver kanske ikväll om jag får igång datorn,och har tid

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0