Februari10

Imorse på idrotten var det handboll, gick väl ändå rätt bra men tkr verkligen inte om det,menmen det funkade.
På Småföretagandelektionen så gick vi igenom inköpskalkyl tror jag det hette, kommer ha prov nästa fredag undar hur det kommer gå.Kan typ bara massa saker om hans uppväxt osv. Men det löser sig nog.

På svenska så blev det lite problem med klassrum osv. men tillslut började de redovisa,alla hann inte idag.Undra om de får rest lr om de kommer redovisa senare kanske. På historian så jobbade vi med Imperalismen i Kina. Kommer ha prov på historia vecka 9torsdag tror jag. Måste typ seriöst börja plugga.

bussen hem var typ 1kvart sen.

Nu ska jag gå och käka typ tjockpannkaka.
Har kanske tänkt springa ikväll men jag har verkligen ingen ork till det så ska nog göra det på fredag istället.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0