Februari11

Uppdatering från igår.
Igårkväll orkade jag inte starta datorn för att skriva ett inlägg så gör det nu istället.

Onsdag:
Hade lång engelska på morron, hade en lärarkandidat lr vad det heter.Han var rätt okej. vi började med att skriva kort skräckhistorier, den jag, Annicka & Lina gjorde var lätt bäst. fast vi hann inte klart den så fick fortsätta idag (Torsdag). Sen hade vi fotboll på nolia det gick oxå rätt bra fast blir ju lite irri ibland.... Menmen som syrran sa det kanske bara är så just nu, ska vänta och se om det blir bättre annars måste det fixas.

På matten så var iaf Per-erik där och det rullar på bra för mig, ligger iaf före planeringen. NU ska jag bara se till att jobba hemma det går lite bättre då.

Sen slutade jag kl.13.50, jag följde med Amanda till hennes och hennes syrras lägenhet där var Linnea. Sen gick jag å Linnea och anmälde oss på trafikskolan, kändes ändå rätt skönt att ha fixat det nu. Men det fanns inga lediga tider på körning förns om typ 2-3veckor. Så blir att gå minst engång i veckan och sittat  på datorerna och träna på teori typ.

Sen åkte vi hem med halv4 bussen, sen kl7 hade jag träning med laget, gick väl bra lr iaf bättre än förut.

Det var typ min dag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0