Februari12

Torsdag:
Vaknade typ 10över6 och bussen går halv7 hemifrån så hade lite småttbråttom imorse, men jag hann.
Första lektionen hade jag massage, Annicka masserade mig. Imorrn är det min tur att massera henne. Tydligen var det bara 2 grep den här gången som var nya. Kan ju hoppas de är lätt att göra.

Sen hade jag italienska, jag hade inte gjort läxan så himla bra. Tur så hade vi muntligt läxförhör idag, jag var med Annicka, det gick ju ändå lite bra för oss.. Jag hatar verkligen när det är dialoger på svenska oxå ska man översätta de, jag kan verkligen inte sånt.

Sen på engelskan så skulle vi först beskriva våra nycklar till de man satt bredvid,sen fick man skriva klart sin story. Jag,Annicka&Lina blev klar rätt fort så vi fick börja med att läsa typ artiklar sen skulle de andra av oss åter berätta det den andra läste, sen blev vi klar med det så vi fick skriva meningar med orden vi har i läxa.
Sen hade vi lunch det var spaghetti&köttfärssås jag verkligen hatar skolans sås den är skitäcklig....
Innan historian så har vi ett långt hål,historian börjar kl13.40 och slutar 15.00. Sen kl.15.10 så skulle vi ha info om projektarbetet. Sen sluatade vi. 

Linnea var hos Ida i hennes lägenhet så jag följde med Amanda dit. Sen så hade vi 10min och gå till bstn men vi hann inte så vi gick och köpte muffins på ica bågen sen en korv på bstn. Vi åkte hem med 17.25 bussen så vi kom till Ånäset typ kl.18.35. 

Hemma så käkade jag Bullenskorv med mos och bröd skitgott.

Sen typ kl halv9 gick jag och gymmade ben, kändes skönt efteråt. Jag hade vatten i en lokaflaska, sen märkte jag att det var massa små prickar, jag trorr det är från skivvikterna jag tog i. Menmen tror knappast jag dör av det. 

Men nu funderar jag seriöst att sluta skriva för mina inlägg blir så långa knappast nån som orkar läsa...


Btw imorrn är det Fredag den 13, hoppas inte att jag får otur imorrn.

Men Gonatt, sovgott!

//Jenny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0