Februari13

Fredag den 13
På morgonen hade jag italienska, jag har verkligen tappat suget för det, jag hoppas det kommer tillbaka för jag vill ju kunna få MVG i betyg. Lär jag ju inte få om jag inte orkar anstränga mig. Måste verklígen skärpa mig.

Massagen så lärde jag mig de 2 nya greppen typ tumrullning och nått annat. fick jätteont i ryggen av att stå i fäktarställning... Menmen ska man stå så, så ska man...
 
Till lunch var det typ sjömannsbiff lr vad det hette gick iaf att äta. Efter lunchen bar det av till Nolia för fotbollsträning. Gick ändå rätt bra för att vara fredag den 13, haha. Näe men jag måste träna så jag får bättre tempo och lära mig att pressa... Men det går sjukt bra med knäet, fast måste fortsätta gymma nu tills skillnaden försvinner lr det kanske inte är så stor skillnad på benen men jag kommer nog alltid se skillnaden... Bara att leva med.. men blir att gymma nu 3 ggr i veckan tills vidare, sen blir det 1 ggn i veckan.

SmåA lektionen snackade läraren om moral och etik, höll på att somna, men vissa somnade typ haha. Men vi fick sluta tidigare.

Jag åkte hem med halv4 bussen den var sjuktfull. 

Men nu ska jag hitta på nått annat att göra, skriver kanske ikväll om jag har tid.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0