Februari14-15

Dålig uppdatering, sry.

Lördag
vaknade jag typ vid 7 på morgonen, gjorde mig ordning sen åkte jag till Robertsfors lillbrorsan hade cup. Var där med mamma,linnea, annicka och michaela. sen åkte jag hem gjorde typ ingenting lr joo sov.. Jag gymmade inget hade verkligen ingen lust till det, men jag måste skärpa mig nästa vecka då ska jag gymma 3ggr, och ta tag i löpningen, måste verkligen det...

Söndag
vaknade hade träning kl.10, löpning efter det blev backe igen fast med lyktstolpar. mådde sjukt dåligt när vi skulle tillbaka så kunde inte springa med de andra, gick istället. Det berodde nog på att jag inte har följt löpschemat överhuvudtaget får fan dåligt samvete nu efter... Måste skärpa mig helt seriöst...  ikväll har jag inte gjort så mkt heller har legat och sett tv hur länge som helst, såg Oth som går på tv hur bra som helst. hade tänkt se gossip girl men orkade inte.

Imorrn blir det skola till kl.13.00 sen ska jag ta kvartöver1 bussen till Robertsfors ska ta två sprutor. Så missar italienskan och massageteorin imorrn. Men det gör nog inte så mkt lr joo skulle behöva vara på massagen.

Nu ska jag kolla om det finns nått att göra annars blir det att sitta framför datorn typ hela kvällen.

Skriver imorrn.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0