Februari15

Uppdatering från ikväll blev att sitta framför datorn, fika och se tv. Nu funderar jag på att packa fotbollsgrejer/gymgrejer till imorrn och göra mig klar för att sov. Vill lägga mig och sova tid men tiden kommer flyga iväg så när jag väl ligger i sängen kommer klockan vara mkt.. Blir alltid så, vet inte varför... Kanske för att jag tar lång tid på mig, ingen aning.... Men imorrn blir det typ kort dag för ändå rätt skönt.

Imorrn kanske jag ska ut och springa med syrran, sen måste jag verkligen börja plugga småA nu har prov på fredag. + måste jag börja plugga skelletet och musklerna så jag kan det vill ha bra betyg i massagen... Måste bara se till att börja plugga i tid... Måste lära mig att planera..

Men nog om det nu ska jag borsta tänderna och packa grejerna till imorrn.

Gonatt,sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0