Februari16

På svenskan så redovisade 2 grupper, sen så gick lärarn igenom vad vi ska jobba med nu. Sen fick vi gå och låna levade litteratur historia boken, som vi ska använda när vi jobbar.

Fotbollen på Gammlia var jag med på uppvärmingen sen gick jag och gymmade när de andra spelade.

Matten så räknade vi på som vanligt. Efter den lektionen sågick jag upp till Nus med syrran,åkte med kavrtöver1 bussen till Robertsfors. Väl där så tog jag först Gardasilsprutan i vänster arm, hon som tog måste ha funnit av nått för de gjort skitont. Efter den tog jag Twinrix i höger arm den gjorde inte speciellt ont,men blöddemkt mera än vänster armen... Men nu är det bara två sprutor kvart blir typ en i juni och den andra i juli tror jag.

Imorrn är det skridskor på gympan, hoppas det är för kallt.. orkar verkligen inte skridskor... kan typ inte åka... Men ser väl imorrn hur kallt det är.. Sen är det sista småA lektionen innan prov imorrn. jag har inte börjat plugga än..  illa måste det snart. fast orkade inte ta hem boken i dag.får gör det imorrn.

Men nu ska jag fixa italienskaläxan så jag gjortden i tid iaf.. Är ju inte Prison Break på tv idag..

Men skriver kanske senare ikväll om jag har tid.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0