Februari17

Imorse var det -25 grader kallt.... Och i Ånäset var det -29grader.... KAN DET BARA INTE BLI SOMMAR NU?!?!?!
Iaf i Umeå var det typ över -20 så det blev inte skridskor på idrotten, istället blev det rundpingis... Gick inte så himla bra för mig men skitsamma spelade bara för skoj. Haha vissa fuskade ju, haha. 

SmåA lektionen, så gick läraren igenom studieteknik sen vad vi typ ska plugga på.. Jag måste börja plugga nu känner jag annars kommer jag inte klara det...

Till lunch idag vare nå fisk, gick att äta iaf..

På elevhandledartiden fick vi info om Newbody som vi ska sälja... Hoppas att det kommer funka bättre att sälja än korvarna...

På svenskan gick vi igenom upplysningen och fick se en film, den var sjukt dryg jagorkade inte ens lyssna.. Vi skulle anteckna men jag kan inte anteckan när jag lyssnar för jag tar bara det oviktiga...

Historian så skulle vi repetera inför prov i smågrupper, jag och Annicka fick om imperialismen. Vi skulle rita fyra bilder och beskriva det viktigaste. Jag sög verkligen Annicka kom på allt och fick rita för jag är sämst på att rita.. Så på torsdag ska typ vi redovisa det..

Imorrn kommer Gisela och Petter hit :D

Men nu måste jag kolla om det är nån som har engelskagloserna för jag hittar inte mitt papper ...

Skriver kanske ikväll.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0