Februari21-22

Lördag.

Jag var med Gisela och Petter typ hela dagen. Jag och Gisela var ute och åkte skrana och byggde snöhus... Det var rätt kul förutom att min energi inte är på topp.Gisela hade fullfart hela tiden typ.. Sen hade jag tänkt gymma men orkade verkligen inte så det blev inget av...

typ min lördag + att jag såg Super Zebran på kvällen innan jag och Gisela skulle sova, den filmen är mktbra.

Söndag.
Vaknade klockan kvartöver8, låg och drog mig till typ kvart i 9 sen klev jag upp och käka frukost och gjorde mig ordning för träning. Gisela valde att följa med på träningen så hon satt och kolla på. träningen var inte speciellt kul... Sen på slutet hade vi styrka istället för löpning bra för att vi var typ 12st vi brukar vara över 20 st....

Sen hemma så blev det fika+ tårta för Linnea fyllde 19År. Sen så blev det att vara med Gisela och Petter. Victoria och Patrik kom hem rätt sent pga flygen osv. Så Gisela och Petter åkte hem typ kl.22 ungefär. Egentligen skulle de åka hem på eftermiddagen. Menmen det är ju bara kul när de är här så det gjorde inte nått.

Längtar verkligen tills nästa gång de ska hit. Saknar de!
 
Det var typ min helg.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0