Februari23

Måndag.
Hade sovmorgon imorse för jag hade ingen svenska.
Så jag började med fotboll kl.9.50 men jag kom sent pga bussen för det var en ny som körde. För det första så var han sen till Ånäset sen så körde han för långt i Robertsfors, han väntade aslänge i Robertsfors+ Sikeå, sen i Umeå så körde han fel i en rondell, så han var tvungen att köra ett varv... Så kom till skolan typ kl.10i så kom sent till fotbollen fast det gjorde inte så mkt. Jag gymmade ben och armar på fotbollen med Jennifer. Känns sjuktskönt att kunna gymma med nån jag hatar verkligen att gymma själv...  Får mera motivation att gymma om man inte är själv...

Efter fotbollen så var det lunch det var typ pasta med köttbiffar, inte en favvo direkt.

Matten började kl.12.10 och slutade kl.13.00 så jag tog 13.15 bussen hem eftersom jag inte hade någon italienska lr massage idag för lärarna inte skulle vara där. Kändes skönt med en kort dag.. brukar alltid ha långa dagar hela tiden.

Men nu ska jag typ börja träna på lite historia eftersom jag har prov på torsdag. Måste plugga nu eftersom jag inte kan nånting överhuvutaget... Å boken som vi har är jättesvår att förstå tkr jag... Men jag får göra mitt bästa och börja plugga redan idag så jag inte skjuter upp det som jag alltid gör med allt...

Skriver kanske senare om jag hinner.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0