Februari24

Fettisdag idag.

Hade skridskor på idrotten imorse, jag valde typ nya skrisskor men fick ont i fötterna på engång. Sen så spelade vi 4mot4. Jag sög ju totalt, min fart var sämst osv...

Kom lite sent till SmåA lektionen men det gjorde ingenting, han gick igenom resultat=intäkter-kostnader. Jag fattade ingenting...

Till lunch var det risgrynsgröt, så det funkade...

Elevhandledartiden så fick vi "Newbody-grejerna" som jag ska sälja minst 10paket av säger då bara lycka till, det kommer inte gå speciellt bra. Paketen kostar 150kr/st.... Hoppas jag får sålt 10st.. Orkar inte springa runt här vars jag bor för det bor ju bara massa pensionärer här.

Svenska så jobbade vi med upplysningen osv.


Ska plugga engelska och hisoria.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0