Februari25

Onsdag

Engelska på morgonen läxförhöret gick inte speciellt bra kunde typ inget ändå fast jag tränade hur mkt som helst igår. Men orden var jättelånga och konstiga hade inte ens hört vissa av de...

På fotbollen idag hade vi gym, för att nolia inte var bokat, jag gymmade ben och lite armar med Lina.. Sen gick vi och duschade en halvtimma tidigare.

Till lunch var det potatisgratäng med skinka, gick att äta. Imorrn taggar jag inte spyr typ av fiskbullar... Borde vara olagligt att ha i skolan och att tillverka....


På matten gick det bara bra ligger bara 3 tal efter lr inte efter vi ska vara där måndag efter lovet så kan ju räkna på lovet.

Nu måste jag plugga historia och göra italienskaläxan, orkar verkligen inte italienskan det är bara drygt....

Och jag känner att prov är viktigare..

Ikväll kl.19.00 har jag träning med laget så kommer inte hinna plugga speciellt mkt idag... Och jag behöver verkligen plugga känner jag.. Menmen jag historia är inget ämne jag gillar, är verkligen inte intresserad av de som hände för många år sen... Skiter i det... Men då säger bara lärarna att det är viktigt så man inte gör samma misstag som de gjorde för i tiden.. Haha. Aja får väl göra det bästa av det...

Ska börja plugga nu så jag hinner fatta nått av det jag läser..

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0