Februari26

Imorse hade jag sovmorgon så åkte med min lillasysters buss till Ånäset, sen gick jag till Annicka så jag slapp stå ute i kyla. När vi skulle gå till bussen så var redan bussen på bstn, men vi hann med. Bussen var i tid imorse. Hade italienskan första lektionen, där fick vi göra klart läxan och skriva på datorn på italienska och svenska. Sen lämna vi in den i slutet av lektionen. Ska typ få tillbaka den imorrn.  Sen hade jag engelska, det var nån kille som kom och gjorde en enkätundersökning om nå skit.. Jag orkade inte svara så seriöst lr det gör jag aldrig jag bara kryssar och skriver i, haha.
sen så gjorde vi klart  lucktexten sen såg vi klart filmen "Missery". vi drog typ över en kvart så det ska vi få igen efter lovet.

Till lunch idag vare fiskbullar, jag tog 2 potatisar, sallad och 2 mackor. Jag kan verkligen inte äta fiskbullar jag spyr typ..

sen blev det lång hål då spelade vi kort, efter det blev det prov. Som gick åt skogen, det var bara 7 frågor men de var svåra.. Men jag känner att det får gå som det går efter som jag inte är intresserad överhuvutaget så spelar det ingen roll bara jag får G..

Sen gick jag, Annicka och Ida till Nus och köpte lite grejer i butiken jag köpte en bilpåse och en drickchoklad, riktigt gott.

Efter maten måste jag dammtorka och dammsuga mitt rum för imorrn kommer det massa folk hit.Linnea har fyllt år så hon ska ha "barnkalas" haha, och vissa som kommer hit ska sovaöver oxå. Så det kommer att bli  skitskojit imorrn. Vissa följer med direkt efter skolan.

Ikväll måste jag oxå plugga in vilken ordning massagegreppen är, för imorrn ska jag massera min storasyster klockan halv10. Så jag måste kunna greppen för lärarn sa att man måste ha balansen.

Nu ska jag kolla lite på de där greppen. Måste kunna de imorrn, jag vill verkligen ha MVG men kommer inte få det...


//Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du ha städa ;P du får ju fin främmen i morgon ju hahah :P

2009-02-26 @ 22:52:27
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0