Februari27

Uppdatering från fredag.
Italienska på morgonen såg på nån italiensk musikgrej på youtube. Sen så hade jag massage, masserade min syrra (Linnea) hon var hur kittlig som helst gick verkligen inte göra nått. Menmen fick iaf skratta åt hur kittlig hon var, trodde seriöst att ingen kunde vara mer kittlig än mig. men hade visst fel haha..

Sen lunch. Efter det fotboll på nolia, gick faktiskt bra, känns sjuktskönt. Sen efter det så följde jag med Annicka till stan hon skulle köpa present till Linnea. Sen så insåg vi att det var 20min kvar tills vi började så vi fick skynda tillbaka till skolan. Kom lite sent men det gjorde inte så mkt. Sen så fick vi sluta tidigare, vi hann gå till bstn och ta bussen därifrån, jag, Annicka, Em och Amanda. Och där var redan de andra. Sen så åkte vi hem till mig och Linnea. Det var Linnea som hade fest. 

Vi käkade mat, fika, godis, chips och massa annat. Spelade wii, sjöng singstar såg film fast då somnade typ alla som sov över. Jag vaknade 5 på morgoen i soffan satt hur oskönt som helst så jag lämnade de andra som sov och gick till min säng och sov istället.
 
Vaknade typ vid elva nångång. gick in till tvrummet det vara bara Amanda som var vaken. Sen så vaknade de andra och vi käkade frukost. Sen följde jag med när vi for och lämnade Amanda och Em i Lövånger på bstn, sen åkte vi förbi hos Ida och lämnde hon. Sen hem där så spelade jag lite guitarr hero sen somnade jag för jag hade vart vaken så länge på kvällen.

 //Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0