Februari4

Imorse på engelskan så höll vi på med översättningar, ska fortsätta med det imorrn. Sen fick vi tillbaka NP-testen, jag fick tydligen G på det trodde seriöst att jag skulle få IG. Sen snackade jag betyg med henne jag ligger på starkt G, känns underbart.

Sen på fotbollen på skolan idag gick det mkt bättre än vad det gjort på länge, bara att jag forsätter att fokusera och inte trycka ner mig själv så kommer det nog att gå ännu bättre nästa gång hoppas jag.
Sen på matten så går det bara framåt, rullar på finfint.

Sen slutade jag så åkte hem 5över2, ikväll blir det träning med laget jag hoppas att det blir bra kvalla på träningen, orkar inte när det är sjukt dåligt, blir ju bara arg. Kan ju hoppas att tränarna har fixat upplägget till träningen innan de kommer dit. Och att de har bättre övningar som de har nått syfte med de. Men det återstår att se ikväll.

Men nu ska jag kanske träna lite på italienskan.
skriver kanske senare.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0