Februari5

Igår på kl.7 så hade jag träning med laget det gick väl rättså bra. när de spelade på slutet så var jag målvakt. Gjorde värsta kanon räddningen men släppte in 2 mål fast tkr det är rätt okej för att vara första gången, haha.

Idag
Hade massage på morgonen fick lära oss tre nya grep inom friktioner, de var rättså enkla. Sen på italienskan var vi i datasal så gjorde massa övningar på datorn, vi hade oxå läxförhör,gick bra det. På engelskan skulle vi jobba själv vi skulle översätta en text från engelska-svenska sen andra delen från svenska-engelska, sen fick man gå. efter det hade vi lunch till 13.40 så typ 2 timmars lunch. Sen var det historia, vi håller på med imperialismen tror jag. Slutade typ kvart i 3.

När jag kom hem hade jag tänkt gymma men det var så mkt snö ute så jag orkade verkligen inte gå ut. Jag verkligen HATAR snö. den här tiden på året suger jag blir bara hur trött som helst sover typ när jag kommer hem från skolan. Åhhh!! vill ha sommar nu. Orkar inte snö och kyla längre. Värme och sol kom hit nu.

Iaf blev så att jag gjorde några knäövningar inne istället.

Imorrn blir det första italienskan, massage (ska få massage av Annicka), sen lunch sen fotboll taggar hur mkt som helst hoppas det kommer gå bra. sen typ kl.14.25 börjar småföretagande så kommer åka hem halv4, hatar långa dagar.

Men nu ska jag sova så jag tar mig upp imorrn.
skriver imorrn.
Gonatt,sovgott!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0