Februari6

Idag
 Hade italienska på morron sen massage var hur skönt som helst (tack Annicka) sen var det lunch. På fotbollen gick det rätt bra. Men de spelade rätt mkt idag så valde att träna passningar med Amanda istället.

Sen så spelade jag,Annicka,Hanna, Amanda,Pernilla&Jennifer kort innan småföretagande lektionen jag vann sista omgången i vänd10a. På småA snackade han hur mkt som helst fast han är chill får typ sluta tidigare hela tiden. Hem hade jag hunnit med halv4 bussen men jag orkade inte stressa upp till Nus så jag följde med Amanda&Pernilla till bstn istället, tog 10över4 bussen,så kom till Ånäset 17.25.

Nu ska jag käka, skriver kanske senare ikväll.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0