Februari7-8

Sjuktdålig uppdatering av mig, men min dator är ju konstig den går inte att få igång ibland....
Men nu ska jag skriva om min helg.

Fredag
Gjorde absolut ingenting, lr jo såg Oth 4 det är så sjukt bra. Sen sov jag till typ 3 på natten, kom på att jag var tvungen att borsta sen gick jag och la mig igen.

Lördag
Sov rätt länge, sen såg jag typ Oth 4 ett bra tag, sen åt jag hamburgare skyndade ut och gymmade innan Annicka ich Michaela kom. Sen var jag tvungen att snabb dammsuga och duscha innan oxå.
Hade sjuktroligt, spela guitar hero, wii fit (blev typ 35år...) men första gången jag spelade blev jag ännu äldre så det var ju en förbättring, haha. sen sjöng vi singstar oxå. käkade kladdkaka och marsán sås lr vad det heter, iaf jättegott. Sen så gick vi och la oss, snackade ett tag men samtalen spårade inte lite. Men hade hur kul som helst, måste göras om tjejer. 

Söndag
Vaknade typ halv9 men låg och drog mig till typ 9kanske men det var skönt. Hade träning kl10. Det sög fett mkt hatar att vara med de mindre utvecklas ju inte. De tänker fan inte fotboll när de spelar.....de har inge spelförståelse överhuvutaget.... Sen helvete vad sur man kan bli ofta det ens var tänkt att finna av hans jävla hand...... blev hur rädd som helst, han fick seriöst ett typ dampanfall och skrek som fan på mig... Men kan ju inte direkt vara mitt fel att han lägger handen på stolpen och vänder ryggen till när jag ska skjuta.. får fan skylla sig själv.. Nog om det tkr seriöst inte om lagträningarna,(med de mindre) de kan ju fan inte ens ta emot ett jävla pass, sen när man spelar 2&2 med väggar springer de om jagar bollen, sen visar de sig inte när de vill ha bollen.... Helvete vad sur jag bli.... Ska träna och bli bättre så jag får vara med de som kan spela fotboll...
Såg de sista avsnitten av Oth 4, nu måste jag snart skaffa säsong 5 när jag har råd köpa den, jag är helt inne i det. Beroende, haha.

Men nu ska jag sova, Gonatt!
Skriver imorrn.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0