Februari9

Måndag
vaknade halv6 låg och drog mig till typ 10över6. Klev upp och gjorde mig ordning för skolan, sov länge på bussen var jättetrött när jag kom till skolan. Men första lektionen Svenska skulle jag bara lyssna på redovisningar så var rätt slappt.

På fotbollen så valde jag att gymma blev ben, mage&rygg, kändes sjukthärligt efter åt.
Matten var det en vikare lr vad det kallas, han sög ju hade värsta mesrösten, håller med Annicka han påminde om Benjamin.

Italienska gick väl rätt okej men är sjukt less på det, kan ju hoppas att suget för det kommer tillbaka snart. Men jag och Annicka gjorde värsta roliga dialogen.

Massagen gick ju inte direkt bra han babblade hur fort som helst,hann ju inte direkt med. Menmen gick tidigare så att vi skulle hinna med halv4 bussen,så hoppas att jag får skriva av typ Jennifer lr Ida det de skrev i slutet.

Idag när jag kom hem så att vi nån mat som mamma hittat recept på internet det var rätt gott lr lite annorlunda.
Sen fick jag min kalender i förtidig födelsedagspresent.  Är sjukt nöjd, hoppas den gör så jag får ordning på allt.

Men nu ska jag gå och dricka nått sen typ kanske fixa nått nytt tema till mobilen. Sen ikväll blir det Prison Break taggar nådigt mkt.

Jag har funderat på att lägga in bilder från i lördags men har inte lagt in de på datorn än, så ni får vänta ett tag.

Skriver kanske innan jag ska sova

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0