Februari2

Måndag
Idag hade jag svenskaredovisning på morgonen så nu är det bort gjort känns sjukt skönt. Men det gick ju som det gick kan ju hoppas att Katarina tyckte att det var bra iaf. Men tror att det tog ungefär 20 min för min grupp att redovisa så vi klarade iaf 10 min gränsen. Katarina hade typ planerat 5 redovisningar idag på lektionen men vi hann bara med 1. Så vi ska tydligen ha nästa måndag och tisdagstimmarna + från elevhandledartiden. Men nu behöver jag inte tänka på det mera. Känns bra det.

Sen på fotbollen så gymmade jag ben först sen valde jag att vara med på uppvärmingen, det gick väl inte direkt bra för mig. Alla blev typ sura för att jag gjorde fel och allt, det känns inge bra.... När jag inte var vägg så visste jag inte vart jag skulle springa blev bara förvirrad.... Sen när jag var vägg gjorde jag fel hela tiden fick bara ha ett tillslag men inte fan lyckades jag med.... Så var ju ganska många som blev sur.... Men bara att jag skärper mig så kanske det funka nästa gång.

Jag har kommit på mig själv att jag svär och håller på på fotbollen när det går dåligt, jag måste skärpa mig...  Låter ju inte direkt bra om jag svär och säger massa skit saker när det inte funkar för mig. Åhhhh måste seriöst skäpa mig är sjukt ful i  munnen.. Ska lyckas med det på onsdagsträningen. Annars blir jag besviken..

Men jag vet varför det går så dåligt på fotbollen på skolan just nu, det är för att när jag får ett dåligt pass av nån då blir jag så sjuktförbannad så jag tappar helt fokusen, och när jag gör det så blir allt bara ännu mera fel, så jag måste skärpa mig när jag får ett dåligt pass och göra nått bra av det, istället för att bli arg och typ göra värsta kass grejen av det. Men nog om det. Blir bara förbannad när jag tänker på fotbollen på skolan blir så sjukt less på vissa personer som tror det är mkt bättre än vad de är egentligen. Okej, jag är inte speciellt bra men jag går ju inte omkring och tror att jag är bra heller. Så NI som tror ni är mkt bättre än vad ni är INSE ni är inte så jävla bra.....

Okej vissa blir ju sur för att jag inte ger 100 på träningen men vissa de fattar ändå att jag kanske inte vill lr kan det än :/ Men ska fan vissa att jag kan bli bättre än de...... Sen ofta man kan räkna med att jag  ska vara hur bra som helst har typ nästan inte spelat fotboll på 2år... Men nu snart är jag tillbaka men koordinatioen är ju inte den bästa, menmen det kommer...

Nu ska jag typ göra nått annat kanske plugga lite på benen i kroppen så jag kan de utantill när det blir prov.
Förresten ikväll är det Prison Break taggar inte lite, det är så sjukt bra.

Men nu ska jag dra skriver kanske senare ikväll.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0