Februari3

Igår blev det inget inlägg på kvällen men det var för att internet pajade lr kanske var det rotern. Men nu är det iaf fixat.

Tisdag:
Hade handboll på idrotten, det var inte direkt kul, jag har inte fattat vad det går ut på, typ springa upp i anfall sen tillbaka.Menmen det funkade väl, men sög ju att anfallen blev typ i en sekund. Kan ju hoppas att vi slipper det nästa vecka, lr just det vi har ju skridskor nästa vecka, känner inte taggen har inte åkt på flera år.

På småföretagande lektionen så babblade läraren på som vanligt, men man lär sig faktiskt nått.

Det var sista lektionen sen bar det av mot profilteatern, såg "En kvinna i svart" den var sjukthemsk, blev typ rädd flera ggr och flög typ, men den var riktigt bra faktiskt.
Den slutade typ kvarti3 så gick till busstationen, sen gick jag, Linnea och Jennifer till Ica Bågen. Bussen gick 25över3 så kom hem typ 5. 

När jag kom hem så hade jag fått post, jag fick tillbaka mitt memory stick, som de tydligen hade missat att ge till min bror. Men nu har jag iaf fått det. Sen fick jag oxå nån enkät jag skulle svara på angående min korsbandsoperation som jag gjorde för över ett år sen, lr det var 2 enkäter jag skulle fylla i, det var rätt simpelt att svara på. Det var typ frågor om jag har ont osv.

Men nu ska jag göra lite italienska sen ska jag lägga in musik på mobilen så jag slipper ha I-poden till skolan det känns inge säkert.

Kanske skriver ikväll innan jag ska sova.

//Jenny


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0