Januari10

Förlåt att jag inte uppdatera, men igår så vaknade jag typ 20ifem av att jag höll på att spy så skyndade mig till toan :s så jag har typ haft magsjuka vet inte om det var det lr inte menmen nu mår mkt bättre :D men jag hatar verkligen att spy & alla klagar på hur jag spy haha :P lr hur jag leverom när jag spyr rättare sagt haha lr?

Men imorrn är det träning och tänker träna vare säg vissa vill lr inte haha.. sen så är det träning för småbarnen och calle skulle visst dit så dår är det bäst jag är där så jag får betyg.
 
Men nu ska jag lägga mig och se OTH sen sova för imorrn måste jag kliva upp 9, för 10 är det träning

Men skriver imorrn hare fint.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0