Januari11+

Ja, jag har ju inte direkt bra rubriker att komma med, men det får duga tills jag kommer på nån bättre.

Ska skriva ett kort inlägg. så att jag kan sova snart.

Iaf nu innan jag lägger mig och ska sova så måste jag skriva upp vad jag ska träna imorrn på gymmet, vet inte riktigt om det blir att gymma på Gammlia lr hemma det får jag se imorrn. Men hoppas Gammlia vill verkligen använda lite maskiner där ifrån oxå det är inge kul att gymma på samma ställe hela tiden tkr jag iaf det blir lite långtråkigt i längden.

Men jag hoppas verkligen att min syrra vill gymma med mig på onsdag fast vill inte förstöra hennes PAtid heller... åh känns som att man skulle haft en kompis som alltid verkligen kunde ställa upp hela tiden utan att dens tid skulle gå till spillo... Men verkar som att det inte finns såna personer i världen, men kan ju alltid drömma.

Iaf så måste jag verkligen satsa på mitt gymmande nu, å jag känner verkligen taggen oxå hoppas bara att jag inte tappar suget för det... Men jag känner jag ska ta vara på försäsongen nu och göra det bästa av det. och hoppas att det blir bra nu.


Men nu ska jag fixa inför imorrn, Gonatt!
Skriver imorrn när jag kommer hem från skolan.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0