Januari11

Uppdatering kanske?

Somnade ganska sent igår vara bara tvungen att se OTH, men klev upp vid 9 &  gjorde mig klar för att åka & träna...
Träningen gick bra tkr jag, saknar fotbollen hur mkt som helst vill bara börja spela, men musklerna saknas fortfarande & nu när jag vart sjuk så känner jag hur dåligt jag vart på gymma den här veckan, bara 2 ggr....skulle ju måste gymma 4ggr men känner att jag inte har tid med det...får dåligt samvete när jag inte gymmar minst 3ggr i veckan... Men det är bara det att jag har tappat suger helt för att gymma lr inte helt kanske men det är inge kul att gymma själv, hatar det... Men måste väl klara av det... Och det som inte är bra är att nu när jag börjat vara med på de grejer jag känner att jag kan vara med på så är det ju så mkt roligare än att gymma så vill ju hellre göra det än att gymma... Men jag måste verkligen bygga upp det sista nu så att jag kan vara med i sommar & spela fotboll vill ju verkligen det. Vill kämpa om en plats i laget & förtjäna den kunna vara med & spela älskar ju verkligen att spela fotboll. Vill ju oxå kunna spela på skolan & få bra betyg vill inte rehaba alla åren det skulle ju verkligen suga...
Men nu ska jag se till att GYMMA så jag verkligen kan känna att jag inte är svagare + måste jag tror på mig själv. Jag vet att jag kommer komma tillbaka till fotbollen. Och vill att det ska ske nu....

Men iaf med fotbollen ska vi börja träna onsdagar kl.7 oxå + att man ska springa blir tydligen så att jag & Linnea får springa här hemma känns hur skönt som helst hade inte klarat av att springa med alla i Ånäset. att känna hur dålig kondis jag har + att känna pressen att inte vilja vara sämst av alla de som är där & springer..Linnea är det lugnt om hon springer ifrån mig för hon har alltid haft & kommer alltid ha bättre kondis än mig, haha  bara för mig att inse...

Ja sen idag så hade jag, Annicka& Ida våran andra träning med småbarnen och idag och Calle var där.  träningen gick så där kunde ha gott bättre med jag var sjukt nervös för att göra fel osv. Men fyfan vad gör HAN kan inte fatta han har fan ingenting där att göra... höll på att brinna av varje gång han öppnade sin mun åhhhhhh!!!! kan man bli mera förbannad på en person?! det är fan inte han som ska hålla i träningen fattar han trögt lr?!  Pratar inte om Calle utan en annan person....... Klara inte av han fattar inte vad han har med de träningarna att göra....

aa det där var då ett litet "RAAAR" från idag då haha.

Aa nu ska jag gå och kolla vad Linnea håller på med sen kanske jag skriver ikv innan jag ska sova.

//Jenny



 


Kommentarer
Postat av: Sis

haha RAAAR från mig oxå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0