Januari12

Sammanfattaning av dagen.
Skola idag, åkte in 10i7 från Ånäset som vanligt. Det är rättdrygt att pendla varje dag, men vad ska man göra när man inte får tag på nån lägenhet. 
 
Iaf hade svenska på morgonen, där håller vi på med typ språksociologi om det nu hette så har ingen aning faktiskt &språkhistoria. Jobbar med grupparbeten som ska redovisas vecka5,jag jobbar med Annicka&Lina vi håller på med svengelska.

Sen så hade jag fotboll på Gammlia, och då passade jag på att gymma, det blev ben känns riktigt skönt nu efteråt, jag kommer ha träningsvärk imorrn lr jag har redan börjat fålite så kommer att vara mkt imorrn å det känns ju viktigt att få det, blir riktigt nöjd över mig själv när jag får träningsvärk då känns det som att jag tränat rätt lr vad jag ska säga.
 
Sen gick jag och kollade en stund på när de andra spelade sen skulle vi upp till guldrummet och snacka med Calle (han är så himla virrig.)   jobbigtvirrig, haha. Idag hade han iaf inte byxorna felväg.

Sen var jag tvungen att skydda mig å duscha så att jag skulle hinna äta innan matten. Jag var sjukt hungrig oxå,och det var korv och makaroner,skolans korv är typ gröna, mår typ illa av att kolla på den så blev inte mkt till lunch inte. Men överlevde dagen ändå fast jag var hungrig. Tur det.

 Efter matten hade jag italienska och efter det första lektionen på massagekursen, lärarn gick bara igen massa grejer sen så slutade vi, det verkar ändå som att det kommer bli kul,lr får väl hoppas iaf, att den man ska vara med inte är sjuk när vi har massage, haha. Men på torsdag och fredag ska lärarn vara borta så har sovmorron på torsdag och blir hål på fredag. det känns ju skönt.

Men imorrn på gympan ska vi tydligen ha nått som kallades "fortet" om jag minns rätt, har ingen aning om vad det är,kan ju hoppas att det är kul.
 
Åhh ikv är det Prison Break längtar :D Så nu ska jag kolla om jag ska fixa nått för imorrn, så skriver ikv innan jag ska sova om jag har tid annars blir det imorrn. Men hare fint!

//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0