Januari14+

Idag så hade jag "booktalk" på morgonen med Annicka, Lina & Amanda.Gick åt helvetet för mig :/ Suger på engelska totalt...

Iaf efter det så hade jag fotboll lr vi hade bad så jag valde att springa i vattnet & det gick faktiskt bra :)

Sen hade jag matte och det var sista lektionen efter drog jag och min syrra och gymmade på Gammlia blev ben för min del.  Och nu om ett tag ska jag ut på ett löppass och känner att det inte kommer att gå nå bra, pga att jag har sämst kondis + att det är kallt ute så kommer inte kunna andas.. Men bara att tagga för jag ska ju förbättra kondis kan ju hoppas att jag lyckas med det haha. Efter det ska jag göra milkshake, så hoppas jag gör bra ifrån mig på löppasset så att jag förtjänar det. Men iaf idag så har jag tränat hårt eftersom att jag först sprang i vatten, sen gymma och nu löpa, så det känns som att jag har gjort bra ifrån mig idag lr kommer göra. Och jag har träningsvärk i hela kroppen vet inte om jag har det från fångarna på fortet lr om det är från i måndags när jag gymmade, men det är skönt med träningsvärk då vet jag iaf att jag gjort nått så att jag bygger muskler vilket det är jag vill..

sen måste jag träna på italienskan ikv oxå så att jag bara inte pluggar imorrn då kommer det gå åt pipsvängen meddet provet vilket jag inte vill, vill ha jättebra så att jag får bra betyg.Kan ju hoppas att jag klara av att plugga efter löppasset lr om jag är typ död när jag kommer tillbaka...

hoppas lillasyrran ska med vill verkligen inte springa själv lr kommer springa med storasyrran först men hon springer ifrån mig, å jag tkr inte om att springa själv.. så hoppas verkligen.

Nu ska jag typ snart börja göra mig i ordning, så jag skriver senare ikv lr imorrn får se omjag har tid sen.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis E

Jag ska springa varje gång ;) :D

Så du behöver inte känna dig ensam :P

2009-01-14 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0