Januari14

Fattar inte lyckades inte idag heller att lägga mig i tid. Men det är väl bara att försöka ännu mera.

Iaf idag så hade jag idrott på morgonen, vi hade fångarna på fortet med 1:orna, det gick inte såbra för mitt vi klarade 2 stationer, men vi klarade av svaret från de 2 ledtrådar vi fick.

Sen hade jag småföretagande det var första lektion och lärarn babblade på om sin barndom osv höll seriöst på att somna. Men helt ärligt han verkar ändå bra, lr iaf när det gäller planeringen. Kan ju hoppas att han är bra på att lära ut, har ju hört från syrran att folk har somnat på hans lektioner. 

Svenska så håller vi ju på med det där grupparbetet och det går väl framåt.

Historian hade vi redovisning om revolutioner,jag och Jennifer hade om rumänska och det gick väl sådär för mig, jag SUGER verkligen på att redovisa och jag HATAR det. Men iaf har då gjort bort det nu.

Sen när jag kom hemså skulle jag plugga italienska men jag lyckas somna, jag vet inte vad jag ska göra så jag inte somnar... Jag har ju lyckats så himla bra enda tills nu. Får fan dåligt samvete när jag vaknar sen när jag vet att jag kunnat plugga den tid jag sovit... Menmen får se till att inte det blir en vana att sova.

Imorrn på engelskan så har vi booktalk, ska snacka om boken som man läst, känner inte taggen,men en fördel har ju fårr välja grupperna själv det känns bra. Bara det att jag känner mig jättedålig på engelska+att  jag fattar boken men suger på att förklara den, men hoppas att det går bra iaf + vi ska spela in på band.
Nu ska jag lägga mig och sova så jag tar mig upp imorrn det blir 10i7 bussen, så måste kliva upp halv6.

skriver imorrn.

Gonatt!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0