Januari15

Imorse vaknade jag upp och var hur förkyld som helst, har jätteont i halsen, rethosta och huvudvärk. det här året har jag redan vart sjuk 2 ggr, jag brukar inte vara sjuk, så det suger ju fettmkt.... Har tagit 2 alvedon bara för att jag hade hur mkt huvudvärk som helst när jag kom hem så efter det så la jag mig och sov...

Nu har jag vaknat igen och måste plugga till provet imorgon och det kommer inte gå bra.. Och provet imorgon har jag på morgonen sen efter det har jag hål sen fotboll och har bad men jag kommer inte orka gå dit om jag känner mig så här så då har jag bara en lektion sen på eftermiddan kl 14.30-15.40 och det känns inge kul kommer måste åka kvartöver4 bussen hem... så jag har funderat på att inte åka till skolan imorgon men vet inte eftersom jag vi ju göra provet för vet ju inte när jag ska göra det annars.. Åh har besluts ångest för jag vad ska jag göra på skolan i flera timmar helt själv.

Nu måste jag verkligen börja plugga på italienskan, kommer inte ta in det jag pluggar på men bara att jag gör mitt bästa helt enkelt.

Så skriver kanske ikväll om jag har tid.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0