Januari18+

Gårdagens inlägg som jag inte hann lägga in, så det kommer nu ist.

Seriöst jag måste komma på bättre rubriker men jag kommer verkligen inte på några bra. Men de jag får duga lite längre, tills min hjärna orkar anstränga sig för sånt.

Iaf förra inlägget blev långt och dampigt, vilket kanske inte är så kul att läsa men jag använder den här bloggen för att skriva av mig och om jag har negativagrejer på hjärna måste jag få släppa ut.

Min grej med att somna i tid den gick ju inge vidare, kan ju hoppas att det fixar sig inom en snar framtid.  Jag vill det iaf,men det jag vill verkar ju inte funka så bra. Jag är sjukt taggad på att spela fotboll men nu har jag ju lyckats bli sjuk.. Så måste ju se till att bli frisk.. Så att jag kan börja gymma igen. Får duga för ikväll. skriver imorrn.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0