Januari18

Uppdatering kanske, det är läge för var ju ett tag sen.

Fredag:  Så blev det ingen skola för mig jag vaknade vid 5 & mådde inte bra var hur förkyld somhelst.Så bestämde mig för att vara hemma hade ändå bara 2lektioner lr 3 egentligen men jag hade lix inte kunnat vara med på badet om jag åkt till skolan.
Hade italienskaprov på morgonen men det ska jag kolla om jag får gör imorgon(måndag) ist. Sen hade jag småföretagande kl14.30-15-40 så då hade jag måstat sitta på skolan hur länge som helst om det är ju inte direkt kul om man är döförkyld.
Så låg hemma i sängen typ hela dagen hade ont i tänderna, kunde inte äta. Och får sjukt dåligt samvete när jag inte äter,känns som att jag tappar alla muskler jag byggt upp, blir bara besviken, ÅHH!!!

Lördag: Var jag oxå hemma tog det lugnt bara. iaf så klarade jag av att äta lite, vilket är framsteg. På lördag hade jag planerat att jag skulle gymma men det gick ju inte nu när jag var sjuk, å det suger ju vill ju verkligen gy

mma 3ggr i veckan minst och inte lyckas jag med det.... Lr jag brukar ju gymma när jag är förkyld men den här förkylningen är mkt värre än vad jag brukar vara.. Sen på kvällen såg jag film "Barnhemmet" med mina syrror trodde faktiskt att den skulle vara hemskare, menmen det gick att se.

Söndag: Idag vaknade jag typ 9 men klev upp 20över och jgorde mig klar för träningen men jag hade bestämt mig för att inte träna pga förkylningen, men tänkte att om jag skulle ångra mig hade jag kläderna på mig, fast mamma sa i bilen att det var bättre att jag försökte bli frisk ist. Och det är det ju oxå. Men iaf efter det hade jag, Annicka & Ida nästsista träningen med småbarnen. gick väl bra förutom att jag var tvungen att fixa uppvärmingen, och jag hade förra veckan att jag tyckte att nån skulle ta uppvärmningen, och jag ville ta tekninkbanan och att nån skulle ta avsluten och vi hade ju gjort upp det där...... Men ändå så tar vissa inget jävla ansvar hur jävla svårt kan det vara?! Ändå så får den som gör minst, mest jävla beröm hur fan kan det vara rätt?! blir bara så förbannad... Glad att det är sista gången nästa gång, fast kommer sakna barnen det är jätteduktiga. Det är inte de det är fel på.
Okej ni får ta att jag är lite förbannad, men blir så less för att vissa säger att jag är en fripassagerare men vafan är den själv då, ÅHHHHH!!! men iaf nu vet jag vem jag kan jobba med och vem som är den riktiga fripassageraren.
Bara att bita ihop nästagång och ge järnet, fan att de som gör minst ska ha beröm. Jag hade nästa velat vara hemma, men jag hade ändå velat vara där så jag kunde se hur vissa skulle klara sig där, hahaha....

Och det blev ett rätt långt inlägg så det får väl duga, fick skriva av mig lite och det är ju skönt.. Men nu måste jag snart plugga på italienskan,om jag orkar. Men jag skriver kanske senare.


 

Hare!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0