Januari19

Imorse på morgonen så hade jag svenska, höll på med "svengelskan" gjorde inte mkt jag & Annicka, pga läraren var asseg på att hämta papperet vi skulle få. Men bara att se till att jobba imorgon i datasalen och hoppas att vi hittar det vi behöver, så kommer det nog gå bra.

Sen efter det hade vi fotboll på Gammlia för min del blev det att titta på eftersom jag är jätteförkyld och för att jag hostar jättemkt bara jag typ rörmig lite. Så jag ska vila tills jag är frisk så att jag kan börja träna hårt med gymningen och löpningen så snart som möjligt. Jag är taggad på att  träna och röra på mig, men jag tror faktiskt att man inte ska säga att man är taggad för då lyckas man typ bli sjuk, och det är ju inte direkt kul.

Men bara att se till å äta stark mat och allt som gör att man typ blir lättare frisk så kanske försvinner det, lr kan ju hoppas det iaf. Efter fotbollen gick jag och Annicka tillbaka och käkade, det var typ tacobiffar med ris och nån starksås, jag tkr det var gott + att såsen var ju stark så det kändes ju bra haha.

Efteråt gick vi och hade matte 10över12-prick1, och det gick faktiskt bra. Jag känner att jag förstår det här kapitlet. Kanske känner mig bra nu när jag fick VG på förra matteprovet. Jag tror det gav mig hopp att jag kanske klarar av det.

Italienskan så bestämdes det att vi som inte hade gjort provet ska göra det på torsdagen, så nu har ja längre tid på mig att plugga.

Idag hade jag första teorin på massagen, tkrdet gick bra vi gick bara igenom 13skelettben som vi ska kunna på svenska och latin. så nu ska jag försöka plugga lite varje dag. Nu är det bara att tagga torsdag/fredag när vi har praktiskt och ska massera varandra, lr vi ska vara 2&2. jag hoppas jag inte är sjukt då kommer jag inte kunna vara med....

Måste plugga på italienskan jag har ju fått till torsdag på mig å jag ska inte skjuta upp det nå mera.
IKVÄLL ÄR DET PB! Skriver kanske senare, hare fint!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0