Januari20+

Ja nu har jag sett Tv, men inte har jag pluggat för innan jag såg Tv så sov jag. Bara för att jag är förkyld och har sjukt ont i tänderna när jag biter ihop pga av bihålorna.

Varför
kan jag inte bara bli frisk så jag kan börja gymma och träna fotboll. Jag har inte gymmat sen onsdag förra veckan för att jag blev sjuk efter det. Förut brukar jag gymma ändå fast jag var sjuk, men jag känner att om jag skulle gymma nu skulle jag inte kunna ge allt och då skulle inte träningen ge något, så därför känns det som att jag måste försöka bli frisk lr friskare än vad jag är, sen ska/måste jag ta tag i träningen på allvar igen.

Längtar verkligen till jag kan träna igen, då ska jag ha fixat ett ordentligt träningsprogram för mitt knä, så att vikterna är bra så att musklerna kommer fortare. Jag ska ta hjälp av min syrra hon är riktigt duktig på att göra träningsprogram. Bara att låta fantasin flöda och att våga lägga på vikterna så kommer det att gå bra. Och att se till att träningsprogrammet inte blir för långtråkigt, jag tappar lätt suget för saker när det blir långtråkiga.

Ska fixa det här nu så att jag kan spela fotboll, längtar sjuktmkt till sommaren då ska jag spela. Vill spela nu!!!

Imorrn så måste jag betala 350:- för dressen som man får köpa från skolan det är sista dagen att betala, och jag har typ inga pengar hemma, hade helt glömt bort det. Måste titta med mamma om jag får låna pengar. Men det löser sig nog. Jag ska betala åt syrran oxå för hon är sjuk, har typ smittat henne,(sry)

Nu har jag funderat på att gå och fika sen måste jag packa fotbollsgrejerna till imorrn och sen ska jag lägga mig och plugga italienska ett tag sen sova så jag tar mig upp imorrn, tänker inte missa bussen.

Imorrn: har jag Np-test reading, sen fika i matsalen, fotboll sen lunch, matte och det är sista lektionen. Den slutar 13.50 så jag hinner hem med 14.05 bussen. Fan vad skönt.

Men nu ska jag gå men skriver imorrn när jag kommer hem. Och då blir det att plugga det sista inför Italienskaprovet, vill verkligen få MVG på provet men jag får inte ha för högt mål blir bara besviken om jag inte klarar av det.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0