Januari20

Imorse var jag sjuktseg klev upp jättesent, jag höll på missa bussen men som tur va hann min mamma upp på gården och vinka så bussen fick lov att backa tillbaka. hade inte vart för mamma hade jag inte tagit mig till Ånäset.

På idrotten imorse bestämde jag mig för att inte vara med utan titta på så att jag kanske skulle kunna vara med på fotbollen imorrn ist. Men då bestämmer läraren att vi som inte var med skulle gå promenad och ta kort på "REX".

Men tydligen vara det bara jag och Annicka som gick. fyfan vad sur jag var/är för det, varför ska bara vissa behöva gå. 
Kul att gå ut å gå om jag får hostattack av att typ gå inomhus sakta, då att gå utomhus när det är kall luft och allt är ju den smartaste idén, lr så inte. Men iaf aldrig förut på idrotten har någon behövt gå på promenad men idag bara för att man själv är sjuk så MÅSTE man det, helevete så förbannad jag är på det...... Men imorrn på fotbollen ska jag vara ombytt, har lärt mig en läxa att alltid vara ombytt ändå fast man typ är hur sjuk som helst.... Jag hoppas att allt löser sig jag vill inte gå omkring och vara sur och må dåligt för det här, vill/orkar inte lägga energi på det egentligen. Men ibland så når man en gräns när allt spricker och man orkar inte ta mera skit, lr kanske inte skit men orkar helt enklet inte med hur man blir behandlad.

Efter idrotten hade jag småföretagande A och lärarn snackar på som vanligt, kan ju hoppas att jag lär mig nått det är ju det viktigaste. Men idag kände jag mig helt lost, bara för att jag var sjuk förra lektionen.. det hatar jag mest med att vara sjuk, men bara att ta igen.

Svenskan jobbade jag och Annicka på bra, hann rätt mkt.

Sen sista lektionen var historia den flöt på bra, gick riktigt fort. vi jobbade med ideologierna konservatism, liberalism och konservatism. Sen delade hon in oss i grupper jag hamnade med Annicka,Hanna och Pernilla vi hade om konservatism. Vi skulle göra en affisch om det och det gick väl bra, vi skulle få fortsätta att jobba med det på torsdags lektionen.
Förresten på bussen hem så lyckades jag glömma mina vantar (som jag gjort själv )där jag först satt,å jag vågade inte gå å kolla om de var där sen eftersom det satt folk där. Men som tur va så vågade Annicka gå fram å titta så hon hittade de. Jag tkr det var jättesnällt,  så Tack Annicka, om du inte hämtat de så hade jag vart utan mina vantar.

Det här är typ sammanfattningen av min dag än så länge. Och som ni ser så har typ det inte vart en så bra dag, började med att jag höll på att missa bussen sen på idrotten så var jag tvungen att ta en promenad. Sen att jag höll på att glömma mina vantar som jag gjort själv,på bussen. Kan ju hoppas att det inte händer nått ännu värre ikväll. Jag skriver senare ikv, nu ska jag dyka ner i italienskaboken och plugga&plugga så att jag kommer kunna allt sen när jag är klar.

//Jenny


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, det är lungt. :]

2009-01-25 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0