Januari21

Imorse så hade jag Np-testet på engelskan, kan inte säga att det gick bra, fattade ingenting av det. Tkr det var jättesvårt, men är väl bara att hoppas att det kommer gå bättre och att det riktiga Np kommer vara lättare.

Sen hade jag fotboll, jag och Lina stod och passa i början sen körde vi lite olika grejer med typ pilatusbollen och utan.

Matten gick jättebra, jag tkr det är kul med matte bara för att det går skitbra, jag har värsta perioden så matten är typ lätt, lr jag fattar vad jag gör. Kan ju hoppas att denna period som går bra nu fortsätter typ hela året nu,skulle vara kanon. Jag har ju haft värsta sura åren nu innan kan ju hoppas att de vänder nu till det bättre, och det ser ju redan bättre ut.

Om 1h börjar lagträningen,och jag ska vara med känner verkligen taggen. synd bara att storasyrran inte ska vara med. men bara att hoppas på söndag.

Idag när min mamma och min bror hämtade mig i Ånäset, när vi var på väg hem så hittade vi en liten hund som var och sprang på vägen så vi bestämde att ta hem den och ringa polisen.Men efter ett tag när mamma ringt runt lite så hittade vi ägaren till hunden.det var ju rätt skönt, fast jag hade gärna behållit hunden, den var ju hur lugn som helst och fin.

Men iaf ikv när jag kommer från träningen blir det att plugga till italienskaprovet och duscha.

Nu ska jag dra och göra mig klar inför träningen, hoppas att träningen kommer gå bra.

Skriver kanske ikv innan jag ska sova.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0