Januari22

Redan torsdag imorse hade jag massage, då massageade jag Annicka så imorrn ska hon massagea mig.

Sen hade jag italienskaprovet och det gick ju rätt bra, bara hoppas på MVG; men tror kanske inte jag får det.

Np-testet listening på engelskan gick ju åt fanders. Kommer seriöst få IG. Blir bara less fattade ju ingenting.

Rättskunskapsredovisningen hade jag idag på hålet och det gick väl bra, men fick bara G i betyget, men inte så mkt att göra nått åt, det är mitt eget fel bara för att jag sumpade chansen pga första provet, det suger.
Sen på historian så gjorde vi klart affischen om konservatism sen så redovisade vi det.

Sen slutade jag för dag så åkte hem med halv4 bussen.

Jag har funderat på att räkna matte lr just ja kom på att jag ska göra ett träningsprogram för mitt knä som jag ska följa ordentligt, så jag bygger muskler nu efter jag vart sjuk en vecka.

Igår hade jag ju träning med laget, det gick bra men det sög pga dålig kvalla på träningen bara för att det typ var 5 damlagsspelare resten småungar. Seriöst vissa av de har typ vart med på hur många träningar som helst men inte fan kan de övningarna lr slå en vanlig jävla bresida hur svårt kan det va att han lite kraft på bollarna. Men det är bara att jag taggar skolträningen imorrn, de brukar vara roligare övningar på de. Kan ju hoppas att de kör nått jag kan vara med på.
Nu ska jag försöka fixa det.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0