Januari24+

Uppdatering från ikväll:
Blev så att jag käkade kladdkaka och drack milkshake, hur gott som helst.
Imorrn blir det fotbollsträning och röra bort det, haha. Jag hoppas att det inte blir löpning imorrn,känner verkligen inte taggen för det.... Är inge kul om man inte är taggad, blir väl att göra det bästa av det iaf. Men är bara det att jag känner mig så sjukt dålig, när man ska springa i grupp+ att jag inte har så bra kondis.
Fast det beror kanske på att jag inte tränat upp den och det är ju mitt eget fel... Menmen bara att jag kämpar och springer och hoppas att jag inte är sämst.

Nu ska jag lägga mig och försöka fixa lite med mitt träningsprogram innan jag ska sova, hoppas att det kommer bli bra.

Gonatt, sov gott.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0