Januari24

Igår så sov jag hela kvällen till typ 2, då gick jag och borstade tänderna sen sov jag vidare till typ två idag.

Så jag har inte gjort så mkt idag. Nu funderar jag på att antingen göra milkshake lr kladdkaka, lr syrran får göra jag orkar inte...

Sen imorrn blir det att kliva upp i tid har träning kl10, sen efteråt kanske vi ska springa, känner inte taggen direkt. Sen ska jag, Annicka & Ida hålla i våran sista träning för småbarnen. Vi har inte planerat nånting, det känns ju inte direkt bra. Kan ju hoppas att vi hinner planera imorrn innan. Känns bra att vi gjort bort det sen. Behöver man inte tänka på det sen.

Jag måste göra ett träningsprogram snart, skulle gjort det igår men då sov jag ju..... Skit jag måste verkligen göra det tror jag ska ta hjälp av syrran, hon verkar vara bra på sånt.

Men nu ska jag dra å kanske göra milkshake ;)

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0