Januari25+

Jadå var snart söndagen över, helgen går så sjukt fort. Har inte gjort så mkt i helgen mest vart hemma och tagit det lugnt + så har jag ju vart på fotbollsträning.
Iaf lyckades jag tillslut göra klart mitt träningsprogram. Jag ska börja med det imorrn, hoppas att det kommer att funka. Är sjukt taggad på gym nu bara för att jag inte gymmat på en hel vecka. Så hoppas att jag inte kommer tappa sugen nu när jag börjar igen, det vill jag verkligen inte.
Jag ska gymma 3ggr i veckan hoppas att det räcker men det borde det göra efter som att jag tränar fotboll 2ggr på onsdag + fredag + söndag + att jag har löpning oxå minst en gång i veckan och det måste ju göra så att man bygger muskler oxå lr jag hoppas det. för jag känner att jag inte har tid och ork att gymma 4ggr i veckan jag känner att det blir för mkt. Så jag hoppas helt seriöst att 3ggr kommer att räcka. Annars kommer jag att tappa sugen på att gymma rätt fort.
Men bara att jag ser till att följa träningsprogrammet så kommer det nog funka..
 
Imorrn har jag 2 lektioner svenska från8.20-9.10 och fotboll från9.50-11.10 sen slutar jag, så troligtvis åker jag hem 12.05. Känns jätteskönt att sluta tidigt.

Men nu ska jag lägga mig och sova. skriver imorrn.
Gonatt, sovgott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0