Januari28

Idag:

Nu är jag hemma åkte hem med 5över2 bussen. Nu snart ska jag fixa historian sen måste jag plugga på italienskaorden som är till imorrn. För kl7 har jag fotbollsträning så kommer knappast göra nått efter den.

Men idag på engelskan såg vi på filmen "snatch" tror den hette så, tkr inte att den var speciellet bra, men den funkade. Sen fick jag tillbaka booktalk grejen oxå jag fick G på skrivningen och VG på pratgrejen. Känns riktigt skönt, trodde seriöst att jag skulle få IG men det gick riktigt bra.

Sen hade vi fotboll på Nolia, tkr inte att det gick speciellt bra för mig, jag måste skärpa mig fast det är ju inte så lätt när man får dåliga pass, brukar ju bli så att man slår dåligt själv då oxå. det suger. Men får hoppas att träning på fredag kommer gå bättre. Vill inte vara sämst, men är ju det just nu, åhhhh!

På matten så räknade jag och Annicka jättemkt, i slutet blev det fullfart, räknade enda till 3049. Och vi skulle räknat till 3042 så ligger ju lite före nu det känns bra det.

Men nu blir det att göra historian och italienskan innan jag ska äta och åka på träning.

Skriver kanske ikväll.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: ankan

jenny, du är verkligen inte sämst. ge dig.

men du matten, vi är inte dåliga alltså ;)

2009-01-29 @ 20:46:14
Postat av: ankan

jenny, np, du har nådigt bra tillslag ska du veta.. ;o ((aaavis))

haha, matten.. rawr. har nästan lust att räkna lite nu :]

2009-01-29 @ 22:05:04
Postat av: ankan

hehe nja idag sög jag ;D haha .. men alla har väl en dålig dag.

tssss, att vi gör ;D näee, skulle göra det igår men vart sent så .. har du ? =)

2009-01-30 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0