Januari29+

Gårdagens inlägg.
Ja då var det snart fredag igen haha. Gymmade ben ikväll och det gick bara bra. Imorrn blir det att vara med på fotbollen på skolan är sjukt taggad. Kan ju hoppas att jag slipper få dåliga pass för då går det ju åt pipsvängen.


Imorrn fyller ju Annicka 18år!  Inte så länge kvar tills jag blir 18 heller, tiden går ju så sjukt fort. Sen så hoppas jag att min och Linas plan funkar, det kommer bli skitskoj isånnafall haha.

Slutar 12.50 imorrn men tydligen så ska jag och syrran dra till trafikskolan öst på stan och anmäla oss och sånt så kommer inte hinna med 5över2 bussen,kommer måsta åka hem halv4 känns ganska surt. När jag typ ändå gången slutar tidigt en fredag. Men lika bra att göra bort det för mamma och pappa vill ju att man tar körtkortet snart. Så de slipper köra hela tiden, kan ändå förstå att det är jobbigt. Men jag är ju så sjukt nervös kommer ju knappast våga köra med nån jag inte känner. Men tror ändå det kommer gå bra, lr kan ju hoppas.

Det här skulle jag lagt in igår men datorn stängde av sig och jag fick inte igång den så nu kommer gårdagens lr kvällens inlägg.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0