Januari29

Idag fick jag massage av Annicka på morron, hon lyckades ju finna av där vars jag är råkittlig men det funkade ändå rätt bra. På italienskan så hade vi läxförhör först det gick väl rätt bra men har några fel som jag kom på direkt efter, det suger ju, men inget att göra nått åt. Sen så såg vi klart filmen på engelskan, jag var så hungrig så jag mådde dåligt hade köpt en macka och juice innan lektionen men den var så himla torr och konstig, men åt lite av den iaf. Sen 20 min innan lunchen skulle vi se Barack Obama´s tal som var 20 min. Till lunch var det spagetti och köttfärssås, inte direkt det godaste tkr verkligen inte om skolans köttfärs. Sen så klaga alla på hur lite jag äter men det är väl bättre jag tar lite och äter upp det än att jag ska kasta bort det.Men det verkar de inte tycka. Sista lektionen så hade vi historia det gick väl så där men jag fattar inte så mkt. Slutade iaf kl3, kändes bara bra det.

Efter jag har ätit middag idag så ska jag ut och gymma lr när jag vilat maten ett tag, blir ett ordentligt gympass så att jag fortsätter bygga muskler.

Jag hoppas att mitt högra knä är bättre imorrn så att jag kan vara med på fotbollen, vill verkligen det, är sjukttaggad. Men det är redan bättre, så det känns kanon.

Sen imorrn slutar jag 12.50 känns sjukt bra nu när det fredag. Iaf  så ska jag kolla om jag ska hjälpa till med maten nu.

Skriver senare.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0