Januari31

Nu är det redan sista januari, tiden går ju hur fort som helst,  hinner ju knappt med haha.

Men iaf igår var jag och Linnea på trafikskolan vi skulle anmäla oss, men det var ingen där så vi orkade inte vänta, så vi gick på stan ist lr Linnea hämtade ut pengar sen var hon och köpte nå vitaminer lr nått sånt på apoteket, sen gick vi till Ica Bågen och köpte godis och dricka. Och åkte hem med halv4 bussen.

Fick tillbaka min mobil igår men tydligen så har de tagit min memory stick, lr så gav de det till min bror när han lämnade in den. Så det kanske är han som slarvat bort den, det skulle inte förvåna mig. Men iaf den har då funkat skitbra, de skaffade nån ny programvara och hoppades att den skulle funka.

Hemma så gjorde vi hemmagjord pizza hur gott som helst, mamma hade gjort pizzasallad oxå skitgott.

Hos Annicka igår käkade vi marängswich lr hur det stavas, hur gott som helst.  Annicka fick ett kladdkakas doftljus och en chokladrulltårta av mig och Linnea. Hade iaf sjuktroligt igår skrattade hur mkt som helst lr alla skrattade typ åt mig :/ haha. Kom typ hem vid 1 kanske, jag minns inte.

Idag har jag inte gjort någonting, lr jag började städa lite i mitt rum men orkar inte dammtorka det tar så himla långtid. Men jag kanske städar imorrn efter träningen. Jag har inte städat på jättelänge. Sen efter maten ska jag ut å gymma, sen funderar jag på att se Mamma Mia, ska se om den är så bra som alla säger.  Annars ska jag nog se One Tree Hill 4, den kom ju igår. Lr så sparar jag den till nästa helg. Jag hinner ju aldrig se på skoldagarna kommer ju hem så himla sent å då ska jag ju göra läxor osv.

Innan jag går ut och gymmar ska jag käka kyckling, hoppas att det kommer vara gott.

Men nu ska jag kanske fixa lite i mitt rum innan det blir mat, så skriver kanske senare ikväll annars blir det imorrn.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: ankan

RULLTÅRTA in my <3!

2009-01-31 @ 21:08:10
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0