Januari4

Nu har jag skaffat blogg, har velat fram och tillbaka om jag ska skaffa det lr inte men blev så att jag gjorde det tillslut. här kommer jag skriva om fotbollen, skolan och allt möjligt som händer i mitt liv.

Idag steg jag upp halv elva, åkte till Annicka halv12 för att hon, jag och Ida skulle hålla i våran första ledarskapsträning med -97,-98&-99. Var hur nervös som helst att det inte skulle komma några och att de skulle var hur stökiga som helst, men det kom 19st och de var faktiskt riktigt duktiga. Träningen gick jättebra tkr jag eftersom det var första gången.Och det var hur kul som helst :D Nu är det bara att tagga nästa söndag ;) + att lagträningarna dra igång då :D

Nu måste jag läsa Make Lemonade innan jag ska sova, för den ska vara utläst när skolan börjar och jag har inte kommit långt :S suger ju att man ska behöva göra läxa på lovet. :/

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sis

hej :)

2009-01-04 @ 23:44:26
Postat av: Amanda

hahaha vad roligt XD



tjo :P

2009-01-05 @ 00:04:54
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0