Januari5+

"NYÅRSLÖFTE"
Jag har aldrig haft nått nyårslöfte, för jag skulle aldrig lyckas hålla det, skulle bara bli besviken på mig själv.

Men i år ska jag försöka att:
*Stiga upp tidigt.
*Lägga mig i tid på skoldagarna (22.00, lr iaf försöka.)
*Göra läxorna & plugga till prov i tid.
*Följa träningsprogrammet ordentligt (så att jag kan börja spela fotboll fulltut snart) saknar fotbollen hur mkt som helst... :(

Det här ska jag klara av under 2009 för att må mkt bättre & jag tror att det kommer gå mkt bättre i skolan om jag klarar av att hålla det här. :)

För  förut så planerade jag inte när jag skulle plugga & sånt sköt bara upp det tills dagen innan så allt blev bara skit :/ får dåligt samvete efteråt :/ & det suger :( Så jag hoppas verkligen att jag håller det här nu för allt skulle vara mkt enklare då. :)

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0