Januari6+

Idag har jag inte gjort mkt alls har legat framför TV & tittat på massa program b.la One Tree Hill jag älskar verkligen den serien, kan seriöst se hur mkt somhelst av det, blir aldrig less :P Men jag är bara på säsong 3 har äntligen beställt den, så den kommer väl snart.. Längtar hur mkt som helst tills den kommer. Kommer nog vara fast klistrad framför TVn då haha.
Iaf duschade för ett tagsen och nu börjar klockan bli mkt så ska snart sova. Om jag kan somna brukar ju ta ett tag att somna... jag vill bara kunna lägga mig i sängen på kvällen & somna direkt. Gud så skönt det skulle vara. :)

Jag har jättelätt för att somna när jag kommer hem från skolan... Men jag ska se till att ändra på det nu när det är ett nytt år, för att om jag sover när jag kommer hem från skolan så förlorar jag massa pluggtid & den tiden måste jag ta vara på behöver den verkligen.. Och får bara dåligt samvete sen när jag får dåligt på prov och läxor :/

Imorrn ska jag till stan med mamma, pappa & lillasyrran. Hon ska till läkarn och sjukgymnasten, så jag passa på att följa med, tänkte köpa lite kläder om jag hittar nått. (har lite svårt med det) :/

Nu är det här 3:dje gången jag försöker lägga in det här inlägget.hoppas det funkar nu :D
Iaf skriver imorrn innan jag åker till stan.
Hare fint! ;)
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0