Januari6

Nu är det en ny dag med ny möjligheter, men tror ni jag lyckades stiga upp i tid? :O näe det gjorde jag ju inte, steg upp kl14 :/ blir så besviken på mig själv... jag skulle ju klara av det att stiga upp i tid, fattar inte varför det är så svårt att stiga upp..

Men när skolan börjar om då måste jag stiga upp i tid så att inte mamma behöver tjata på mig hela tiden, vill inte att hon ska behöva göra det. Jag mår bara dåligt av det..

Jag har funderat på att jag ska ta vara på de lovdagarna som är kvar och sova lite längre ;) men vill inte det egentligen för jag hinner inte göra nått på dagen då.

Iaf nu ska dra & kolla om det finns nått å göra här hemma :P

skriver sen
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0