Januari7+

Sammanfattning av dagen


 

Jag klev och gjorde mig klar sen åkte jag till Umeå, först åkte vi på Ersboda och kollade på stadium och hm och kappahl( vet inte hur det stavas) och for på rusta och köpte mera skivvikter så att jag kan gymma hemma, sen så åkte vi till nus för Elin skulle till läkarn 13.20 och 13.40 till sjukgymnasten men hon fick inte komma in till läkarn förns typ 10över2 så det tog ju rättså lång tid hos läkaren sen skulle hon till sjukgymnasten och det tog oxå ett himla bra tag var klar nångång efter 3 tror jag. Sen var jag skit hungrig så vi for först & hämta nå lastbilsdäck på nått ställe sten för vi till mormor & fika :D

sen efter det for vi på maxi & först åt vi sen gick jag&Elin och kolla på typ alla affärer & köpte lite grejer, medans mamma&pappa handlade. Sen åkte vi hem.

Jag gymmade ungefär kl.21.00 idag rätt sent fast det är skönt då kanske man somnar fortare lr det sa iaf linnea :P och det gick hur bra somhelst kommer inte ha lite träningsvärk imorrn.... Men det är hur skönt som helst då vet jag iaf att jag bygger muskler och det behöver jag.

Det har var typ min dag.

Imorron börjar skolan, å det känns inge kul är verkligen inte taggad.... Vill ha lov ett tag till. Skellefteå börjar på Måndag.. :O det hade vart skönt vill jag lova.. Men iaf imorron kl8.30 ska jag vara i Robertsfors på vårdcentralen & ta spruta sen ska mamma skjutas mig till sikeå, så 9.20 går bussen till Umeå. Så kommer missa italienskan imorrn på morrn, men får hoppas att det inte är nå viktigt då. :P

Men nu ska jag sova. Gonatt.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0