Januari8+

Imorse var jag ju & tog en spruta (Twinrix), har ganska ont i armen men det går väl över snart.
Sen åkte jag till skolan där fick jag veta att Italienresan typ blir av i mars. Det känns kul, är taggad har ju aldrig flygt förut så det ska bli kul. Men kommer vara nådigt nervös när vi väl är i sthlm.
Idag på historian så fixade jag & Jennifer det sista så nu är vi klara med arbete känns riktgt bra faktiskt. Nu är det bara seminariumet kvar å det är väl nästa vecka nångång. bara att börja tagga för det.

Men idag när jag komme hem så ligger One Tree Hill säsong 3 på min säng är så sjukt taggad på att se:D ska nog göra det snart, men bara det att om jag börjar så kommer jag inte sluta förns det är slut ... och vill inte att det ska ta slut förns jag har nästa säsong oxå haha...

Imorron ska min bror lämna in min mobil som jag fick i julklapp för den stänger bara av sig själv hela tiden.. så kan ju hoppas att de fixar det. 

Sen är det skola imorrn oxå har italienska på morron sen hål, lunch, fotboll (sjukt taggad) och sist rättskunskap och har redovisning skillnader mellan äktenskap & sambos. Men det är sista rättskunskapen så måste väl göra bra ifrån mig på den vill ju såklart ha bra betyg.

Men nu ska jag se OTH skriver kanske innan jag ska sova ;)

//Jenny





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0